تبليغ چسب مايع

بازهم دنياي تبليغات و رقابت بين شركت ها و تلاش براي جذب مشتري با ترفند تبليغات چريكي/محيط گرا

 

يك. اگر بهترين تبليغ برای يك چسب مايع اين باشد كه بگوييد وقتی چيزی را با آن می‌چسبانی، ديگر نمی‌توانی از جا بكنی‌اش، آن‌وقت آدم‌هايی كه قرار است بيلبوردی برای همين محصول طراحی كنند، ممكن است به فكرشان برسد كه به جای حرف زدن در اين‌باره و طراحی شعار، تنها كاری كه بايد بكنند اين است كه همين مزيت را عملا ً نشان دهند؛ و حاصلش می‌شود چنين بيلبوردهايی كه به‌آسانی از ياد مخاطبان كنده نمی‌شود!

دو. اما به‌لحاظ حرفه‌ای، چيزی كه به اين بيلبوردها ارزش مضاعفی می‌بخشد و آن‌ها را بدل به نمونه‌ای آموختنی برای تبليغ‌سازان می‌كند، تلفيق هوشمندانه شگردهای «تبليغات چريكی» با تبليغات متعارف بيلبوردی‌ست. اصلا ً كسی چه می‌داند- چرا فكر نكنيم كه اين‌ها واقعاً بيل‌بورد نيستند و تابلو‌هايی خالی و بی‌مشتری بوده‌اند كه از بخشی از فضای‌شان «استفاده بهينه» شده است.

سه. آن نظريه اسمش چه بود كه می‌گفت اثر هنری پس از خلق شدن، فارغ از نيت و انگيزه هنرمند در آفرينش آن، در ذهن هر مخاطب بازآفريده می‌شود و حيات مستقلی می‌يابد؟
Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: