ارسال اس ام اس رايگان از طريق SmsDiscount.com

خوب اينبار ميخوام در مورد سايت پيامك ديسكانت براتون توضيح بدم البته نيازي به توضيح نيست چون كار خيلي راحته و فقط با وارد شدن به وبسايت SMS.DISCOUNT متوجه همه چي ميشين. فقط توضيح اينكه شماره رو بصورت مثال زير وارد كنيد.

989141048728+  يعني با 98+ و بدون صفر.

در ضمن لازم نيست شما مثل سايت 3JAM شماره و اسم خودتون رو هم وارد كنيد.خوبي ديگه اي هم كه داره ميتونيد به شماره هاي متعددي يك پيام رو بفرستيد. محدوديت اين سايت فقط اينكه در هر دقيقه 2 اس ام اس ميتونيد بفرستيد كه اينم محدوديت چنداني حساب نميشه.

وبلاگ كليد اولkey1one.wordpress.com

در اين رابطه بخوايند: «ارسال اس ام اس رايگان اينبار با پارس آنلاين» ، «ارسال اس ام اس رايگان از طريق سايت 3jam»

موفق باشيد.

برچسب‌ها: ,

24 پاسخ to “ارسال اس ام اس رايگان از طريق SmsDiscount.com”

  1. asfestan Says:

    ممنون راستی تو فروم http://www.mtnclub.ir هم میذارم

  2. key1one Says:

    خواهش ميكنم.فقط ذكر منبع يادتون نره.

  3. مجید مهرتاش Says:

    سلام
    این پست شما جزء برترین پست های روز انتخاب شده ! بهت تبریک می گم .

    منتظر پست های بعدیت هستم .

    مجید مهرتاش

  4. key1one Says:

    ممنون اقا مجيد.شما لطف داريد.

  5. روزبه Says:

    سلام
    متاسفانه من نتونستم از اين سايت استفاده كنم يعني جواب نگرفتم.

  6. روزبه Says:

    سلام من با يك براوزر ديگه انجام دادم و شد.!!!
    خيلي ممنون

  7. میلاد Says:

    آفرين كيوان جان، مطلب خوبي بود…

  8. key1one Says:

    خواهش ميكنم ميلاد جان ممنون از قدمرنجه كردنت به كلبه حقير من 😉

  9. Mehdi Says:

    EIN site mahdodiyat dare. faghat mitonid 2 ta SMS beferstind, NA 2 SMS dar ye min.

  10. key1one Says:

    فكر نميكنم چون من بيشتر از دو تا اس ام اس فرستادم. در ضمن براي شناسايي كامپيوتر ها بايد از اي پي استفاده كنه كه بازم چاره ساز نيست چون همه اي پي رو عوض ميكنن

  11. mehditey Says:

    بابا دمت گرم با این ترجمه ات!!؟
    2 اس ام اس در هر دقیقه نه،در هر بار
    من فقط تونستم 2 اس ام اس بفرستم.از اس ام اس مفت خبری نیست داداش

  12. key1one Says:

    خوب منم گفتم مه 2 اس ام اس در هر دقيقه مگه غيره اينه

    3JAM و پارس آنلاين رو امتحان كنيد.
    “ارسال اس ام اس رايگان اينبار با پارس آنلاين” ، “ارسال اس ام اس رايگان از طريق سايت 3jam“

  13. mehditey Says:

    کلا بیشتر از 2 تا نمیشه فرستاد.
    من دیروز 2 تا فرستادم اما امروز دیگه نمیتونم
    یه چیز دیگه بعضی کشورها رو پشتیبانی نمی کنه مثلا میخواستم به ترکیه بفرستم نشد

  14. key1one Says:

    ممنون از اطلاعاتي كه داده ايد.

  15. محسن Says:

    اقا یه خواهش من این برنامه رو دارم ولی کار کردن باهاش برام سخته هی ارور میده . وقتی میخوام اس ام اس ارال کنم ارسال نمیشه .
    لطفا اگر ممکنه لینک اموزشش رو برای من تو قسمتنظرات وبم یا ایمیلم بفرستید .

  16. كيوان Says:

    محسن جان خوب اين برنامه نيست يه كار ساده رو وبسايت smdiscount هستش كه اونم هميجا نحوه ارسال رو نوشتم. ميتوني از پارس انلاين و 3Jam استفاده كني.

  17. شیوا Says:

    salam..dastet dard nakone.bebin..u mituni dar morede http://www.sms2him.com tozih bedi?

    کیوان:من خودم اطلاعات چندانی ندارم در مورد این سایت ولی میتونید اینجا به جواب سوالتون برسید.
    http://tornado.royablog.com/?blogname=tornado&sub=1
    موفق باشید.

  18. ali Says:

    baba in ke aslan kar nemikone

  19. key1one Says:

    علی جان من خودم امتحان کردم دوستان هم امتحان کردن شده اگه درست انجام بدی میبینی که میشه

  20. محسن Says:

    به وبلاگ من هم بییایید

    سر زدم.ممنون

  21. بهنام Says:

    سلام سايتتون عاليه حرف نداره فقط اگه ميشه اين سايتSmsDiscount.com رو دستوره كارش رو كامل بزاريد من متوجه نشدم كه بايد چكار كنم تشكر ميكنم

  22. looty Says:

    سلام خیلی خوبه ولی چند روزی اس ام اس دیسکانت تغییر کرده میشه بگین علت چیه
    ممنون
    دستتون درد نکنه


    علت این امر اینکه جزئیات زیاد شده و کار رو راحت میکنه شما میتونید به کامپیوتر,خونه,موبایل اس ام اس بزنید و برای اینکار باید مبدا و مقصد رو مشخص کنید

  23. سجادانصاری Says:

    سلام خوبی چه خبرا کم پیدایی کافینتم سرم شلوغه دوست دارم ممنونم


    سلام ممون سجاد جان هستم خدمتتون یکم توفیق نداشتیم نمیتونستم بیام نت
    انشاله بعد از این غیبت نمیکنم

  24. سينا Says:

    از معرفي سايت به اين خوبي ممنونم فقط اگه دستور كار با اين سايت اس ام اس رو بگذاريد خيلي خيلي ممنون تر مي شم .
    مرسي

    بهتره اول عضو بشین بعداً این برنامه رو هم از این صفحه باید دانلود کنید
    http://www.smsdiscount.com/en/download.html
    کمی مشکل شده ارسال اس ام اس با این وب سایت بهتره با 3jam.com استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

