داشبورد جدید وردپرس

امروز بعد از 2 روز دوری از اینترنت وقتی وارد وردپرس شدم تعجب کردم و فکر کردم اشتباهی اومدم 🙂 شاید وارد یه داشبورد دیگه شده ام ولی بعد از یکمی ورجه وورجه دیده ام درست میبینم و خیالاتی نشدم واسه همین یه چرخی تو وردپرس و وب زدم تا شایدم مطالبی در این مورد گیر بیارم.

مطالبی در این مورد در یک فتحی

wordpress_icons_aoddesign.jpg

واسه همین من یه معذرت خواهی به وردپرس بدهکارم چون چند وقت پیش گفته بودم که محیط و ادیتور وردپرس خسته کننده است مثه اینکه حرفه من بهشون بر خورده p-: ولی الان واقعا داشبورد جذابی داره و ادم ازش کیف میکنه من که به شما پیشنهاد میکنم وبلاگ نویسی با وردپرس رو تجربه کنید.

 شاید شما هم مثه من بخواین تنظیمات جدیدی رو وبلاگتون اعمال کنید و مثه من کمی دنبال قسمت تنظیمات که قبلاً تو قسمت مدیریت بود بگردید.الان برای دسترسی به این قسمت کافیه یه نیگا به بالا سمت راسته داشبوردتون بندازید

برای فرستادن مطالب چند رسانه ای (فیلم,موزیک و عکس) تو ادیتور از قسمت Add media: استفاده کنید.

اگه دوستان وردپرسی نکات بخصوص و جالبی رو مشاهده کردند و قابل بیانه اینجا بگن تا ما هم استفاده کنیم. 

موفق باشید.

 

برچسب‌ها:

3 پاسخ to “داشبورد جدید وردپرس”

  1. پسر آریایی Says:

    سلام کیوان جان خوبی آقا ؟
    شما کم پیدایی یا من کم سعادتتم ؟
    آقا اون دعوتنامه ای که فرستادی ایراد داشت !

  2. key1one Says:

    کم سعادتی از ماست.
    ارسین جان یادم نمییاد کدوم دعوت نامه رو میگی ؟ کم حواسم من؟

  3. SaeedTNT Says:

    روز به روز با امکانات روز

پاسخی بگذارید

