کلوب رفع فی+لتر شد

سلام به دوستداران جامعه مجازی ایرانیان خبری خوشی براتون دارم و اونم اینکه سایت کلوب دات کام از نخستین ساعت دوشنبه 26 فروردین 1387 رفع فی+لتر شده و به تدریج طی روزهای آتی در سراسر کشور کلیه کاربران می توانند بدون فیلتر به این سایت دسترسی داشته باشند .

متن کامل خبر در کلوب دات کام

برای این وبسایت محبوب ایرانی اروزی موفقیت میکنیم و امیدواریم دیگه مشکلات از این قبیل واسش پیش نیاد.

*هر کسی دعوتنامه کلوب دات کام رو میخواد تو قسمت نظرات آدرس ایمیلش رو بزاره تا واسش بفرستم.

*از این به بعد آموزش ها و ترفند های جالبی از جامعه مجازی کلوب واستون میزارم .

موفق باشید.

فید چیست؟

برچسب‌ها: , , ,

7 پاسخ to “کلوب رفع فی+لتر شد”

  1. میلاد Says:

    انشاالله همیشه خوشخبر باشی…
    من اهل چت نیستم، فقط با برخی دوستان در جیمیل میچتم اما دوستانم در سطح شهر هی از من خبر میخوان!
    الان بهشون زنگ میزنم!

    کیوان:خواهش میکنم لطف داری میلاد جان.
    اره بهشون خبر بده که خوشحال میشن

  2. delzadeh Says:

    من می‌خوام!
    mandelzadeh@gmail.com

    کیوان: خوشحال میشم شمارو تو جامعه مجازی کلوب ببینم
    لینک دعوتنامه رو واستون فرستادم

  3. hamidreza Says:

    دستت درد نکنه.ممنون

  4. Salar Says:

    ممنون میشم تابرای من هم دعوتنامه ارسال کنید

    کیوان: سلار جان خوشحال میشم تو جامعه مجازی کلوب ببینمت .شناسه کلوب من اینه key1one
    دعوتنامه رو هم به آدرس ایمیلت فرستادم
    موفق باشی.

  5. علی Says:

    سلام دوست عزیزدعوتنامه کلوب می خوام متشکرم.

    کیوان:بله علی جان دعوتنامه رو به آدرس ایمیلت فرستادم.
    خوشحالم که به جامعه مجازی ایرانیان میپیوندی.
    موفق باشی.

  6. مجتبی Says:

    سلام دعوت نامه میخوام .
    ممنون میشم دوست عزیز

    دوعتنامه براتون ارسال شد
    موفق باشید

  7. heidar Says:

    دعوتنامه میخواستم
    djheidar71@yahoo.com

    دوعتنامه رو براتون ارسال کردم
    صندوق آدرس پست الکترونیکیتون رو چک کنید
    موفق باشید.

پاسخی بگذارید

