نصب ساعت دیواری بر روی وبلاگ

یک لحظه زندگی رو بدون ساعت تصور کنید؟شاید شما هم مثه من حتی از فکر کردنش هم واهمه داشته باشید.اگه ساعت نباشه زندگی بشر بی معنی میشه.و نظم و انضباط به هم میخوره و همه آدما تو قراراشون بد قول میشن 🙂 پس وقت طلاست.

امروز میخوام در مورد سایت clocklink.com باهاتون حرف بزنم.این سایت به شما ساعت دیواری ها قشنگی رو میده تا به صورت رایگان رو وبلاگتون نصب کنید. اگه وبلاگ شما از جمله وبلاگهای علمی,شاعرانه و یا مطالب روزانه و مینیمال هستش میتونید از گالری این سایت یه ساعت مناسب نسبت به قالب وبلاگتون انتخاب کنید.با ما باشید تا در چهار مرحله ساعت دیواری قشنگی برای وبلاگتون نصب کنیم. +وسایل لازم میخ و چکش 🙂

1.برای شروع کار اینجا کلیک کنید و یا به سایتwww.clocklink.com مراجعه کنید.

2.روی زبانه Gallery کلیک کنید تا به قسمت گالری ساعتها منقل بشید.اینجا شما میتونید در موضوعات زیر فرم ساعت مورد نظرتون رو پیدا کنید.

Newest,Analog,Animal,Animation,CountDown&Up,DarkBackgrounds,Digital,Holidays
Logo&Custom,Seasons,Sports,Transparent,Wallpaper

نمونه ای از ساعت ها :

https://key1one.files.wordpress.com/2008/04/key1oneclock1.jpg

3.بعد از اینکه ساعت مورد نظرتون رو پیدا کردید روی View html tagش کلیک کنید.(عکس)

تو صفحه باز شده شما باید تنظیمات دلخواهتون رو انجام بدید تا ساعت برای وبلاگتون بهینه بشه.شما میتونید رنگ ساعت مورد نظرتون رو عوض کنید تقریباً همه ساعت ها رنگ های مختلفی دارن از 4 رنگی گرفته تا 10 رنگ مختلف.و هر ساعت در 3 سایز مختلف: کوچک,متوسط و بزرگ قابل دسترس هستش.

توجه:برای پیدا کردن ساعت ایران روی گزینه Select by City کلیک کنید ,از قسمتCountry ایران رو انتخاب کنید و برای گزینه City تهران رو انتخاب کنید.

4.خوب بعد از تنظیمات میبینید که شما 2 تا کادر دارید که توشون کدهای ساعت رو میبیند که باید در ساید بار وبلاگتون قرار بدید کدی که شما باید ورش دارید کد کادر اولی هستش و کادر دومی که با عبارت If the above does not work, please try the following code. هست برای مواقعی که کد کادر اول براتون کار نکنه.

اگه مشکلی در جاگذاری کد در وبلاگتون داشتید در قسمت نظران مطرح کنید در اسرع وقت جواب میدم.

سری هم به قسمتWorld clockبزنیم روی زبانه آخر کلیک کنید تا وارد این صفحه بشین.شما در این قسمت میتونید نقشه جهان رو برای وبلاگتون نصب کنید تا بازدیدکنندگان کشورهای دیگه وبلاگتون از وضعیت ساعت کشورشون مطلع بشن.

خوب به نظر چیز جالبیه ولی جای زیادی رو میگیره البته میتونید سایز کوچیکشم داشته باشید! ولی دیگه همه مردم ساعت دارن و ساعت بالا رو هم برای تنوع و زیبای رو وبلاگتون نصب کردید به نظر من این چیز به درد بخوری نمیتونه باشه.حالا نظر شما چیه؟

اضافه کنم برای ست کردن ساعت کشورتون در World clock باید روی نقشه کشورتون کلیک کنید تا زمان مختص کشورتون نمایش داده بشه و برای حذف ساعت یک کشور با چسبیدن و کشیدنه نقشه کشور مورد نظر(درگ) به قسمت پایین سمت راست روی عبارت darg here to delete این کار انجام میگیره.

پ.ن1:شما میتونید ساعت شهر خودتون رو هم به سایت clocklink اضافه کنید.

پ.ن2: (+)حرف های اضافی و مزه پرانیهای هستش تا نیشخندی رو لباتون بشونه

پ.ن3: بازدید کنندگان عزیر با رای خود کلید اول را در جشنواره یاری کنید.برای شرکت در جشنواره اینجا به کلید اول https://key1one.wordpress.com رای دهید.

به این مطلب در بالاترین امتیاز دهید.

موفق باشید.

فید چیست؟

13 پاسخ to “نصب ساعت دیواری بر روی وبلاگ”

  1. كاسپر Says:

    منم با نظرت موافقم يه مقدار بي كلاسيه
    ولي از طريقه قرار دادنش خيلي خوشم اومد چون يه چيزي ياد گرفتم
    مرسي

    کیوان:ممنون کاسپر عزیز که نظراتتو واسم میگی و خوشحالم نظرمون یکیه

  2. كاسپر Says:

    از عنوان وبلاگت واقعا لذت بردم
    تا حالا بهش فكر نكرده بودم
    هم كيوان خونده ميشه هم كليد اول خيلي جالبه

    کیوان:خوب یه رمز کوچولو جالب هستش هرکی بفهمه رستگار می شه 🙂
    کاسپر جان ممنون که بهم سر میزنی.
    موفق باشی

  3. امیر Says:

    خیلی جالب بود . مرسی . خیلی حال دادی عزیز.
    1 سوال . به 360 میشه اضافش کرد ؟

    کیوان:خواهش میکنم امیر جان شما لطف داری
    تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه این امکان وجود نداره

  4. عمو هوشنگ Says:

    سلام کیوان جان، من نمی تونم قسمتی که باید توش کد وارد کنم رو تو بلاگم پیدا کنم.
    خیلی وقته دارم توش میگردم ولی پیدا نمیشه 😦

  5. key1one Says:

    هوشنگ جان باید یه ویجت نوشتاری ایجاد کنی
    از طریق داشبورد وبلاگت: design>ویجت
    بعد کد رو اونجا کپی کنی و ذخیره کنی 🙂

  6. عمو هوشنگ Says:

    سلام، خیلی ممنون، کمک خیلی بزرگی کردی 🙂 یاد گرفتم کجاست و چند چیز که دوست داشتم رو اضافه کردم !
    ولی من نتونستم بازم این ساعت رو اضافه کنم، وقتی save می کنم، کد هاش عوض میشه
    ( زبان رو هم انگلیسی کردم که وارونه نشه ولی کدش کلا عوض میشه )

    بازم ممنون که یادم دادی 🙂

  7. key1one Says:

    عمو هوشنگ من فکر کنم این کد ها تو وردپرس کار نکنه شما کدهای کادر دوم رو هم امتحان کن.
    ورپرس با کدها جاوا کمی مشکل داره نه اینه مشکل یعنی اجاره نمیده.

  8. گجمو2 Says:

    تازه رسیدم و هنوز این پست رو نخوندم و فقط تیتر زیباش رو خوندم،آخه خیلی وقت بود که دنبالش می گشتم و امیدوارم که بعد از خوندن اونقدر راحت باشه تا بتونم کد گزاری ها رو درست انجام دهم و……………..
    اگه برنگشتم بودن که نتونستم درست انجامش دهم و باید کمکم کنی.
    مرسی

  9. key1one Says:

    گجمو عزیز من در خدمت شما هستم. باید بگم خودم رو وردپرس انجامش ندادم ولی باید یک بار امتحان کنی چون 2تا کد برای جاگذاری میده که اگه کد اول کار نکرد از کد دوم استفاده کنیم.
    ممنون که به ما هم سر میزنی
    موفق باشی

  10. گجمو2 Says:

    آقا کیوان عزیز
    متاسفانه کدهای این ساعت برای وردپرس تعریف نشده.
    افسوس و هزاران هزار افسوس دیگر.
    جالب بود،اما نه برای وردپرس.
    هر دوش رو امتحان کردم اما اینا کدهای جاوا دارند عزیز.
    بازم تشکر.

    کیوان:بله گجمو جان وردپرس متاسفانه کدهای جاوا را پشتیبانی نمیکنه البته برای وبلاگهای رایگان . میشه کمی سطح وبلاگ رو برد بالا و با هزینه ای کمی اینکار رو انجام داد.

  11. مصطفی Says:

    آیا در eclipseجاوا نیز می توان کد ساعت را نوشت.

    کیوان:فکر کنم بشه چون من امتحان نکردم.اگه جواب گرفتید به من بگید.

  12. مهدی Says:

    خیلی خیلی ممنونم
    انشاء الله که از جوونی خودت خیر ببینی

  13. یواش یواش Says:

    میشه تو وبلاگ سایت کلوب هم نصب کرد یا نه…؟
    در صورت امکان راهنمایی کنین.
    ممنون.

پاسخی بگذارید

