فرانسه کشور رویاهای من 2

خوب همونطوری که قولشو داده بودم اینم 2تا آلبوم عکس از مناطق دیدنی فرانسه که میشه گفت مجموع کاملیه و شما یه سفر مجازی به این کشور زیبا رو خواهید داشت. پس با هم سری به این کشور میزنیم و حتماً بعد از این سفر از زیبایی های پاریس تا موناکو رو برای دوستامون تعریف میکنیم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

آلبوم اول دانلود کنید با حجم2.66 مگابایت

آلبوم دوم دانلود کنید با حجم 1.72 مگابایت

پسورد فایل:https://key1one.wordpress.com

کلید اول

2 تا نمونه:

اگه این مجموع رو به هر علتی (سرعت پایین و یا بی میلی) دانلود نکردید. پیشنهاد میکنم این عکس پایین رو از دست ندین.

کلیک کنید.

موفق باشید.

*کلید اول با نتایج جشواره وبلاگهای فارسی به شدت مخالف است.(وبلاگهای رده های 2 به بعد خیلی عجیب به نظر میرسن)فرم نظرسنجی با کلمه “شما یکبار میتوانید رای دهید تزیین شده بود ;) ولی بعضی ها هزاران بار رای دادند

فید چیست؟

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

8 پاسخ to “فرانسه کشور رویاهای من 2”

  1. websaz Says:

    همون طور که میدونی یکی از بهترین زمینه های مطالعاتی من درباره توریسمه .و باز از دیدن این لینک لذت بردم . متاسفانه هنوز نه خودم و نه دوستانم نتونستیم بریم فرانسه . تا بتونم از تصاویر خودمون برات چیزی ارسال کنم . اما بی شک روزی محقق خواهد شد .
    ممنون موفق باشی

  2. key1one Says:

    ممنون امیر جان منم بیشتر تو گوگل ارث و ویکی پدیا به سفرهای مجازیم میرم و خیلی لذت داره
    من همیشه پست های گردشی و توریستی وبلاگت رو دنبال میکنم ولذت میبرم
    ممنون دستت درد نکنه

  3. francheska Says:

    this comment delete
    این نظر پاک شد.

    پاسخ: اعقاید تو همشون اشتباهن و بدون منبع هستند.
    سعی کن در مورد ایران زیاد مطالعه کنی.

    Answer: all of your idea is wrong
    without any correct SOURCE
    try to looking more for correct information about iran

  4. aMiN Says:

    عالی بود
    مرسی

  5. فريد Says:

    فرانسه کشور فوق العاده زیبا و دوست داشتنیه و مردم هنرمند و هنردوستی داره و به نظر من فرهنگی ترین کشور اروپا و شاید هم جهان باشه متاسفانه بر عکس اغلب افراد خانواده من هنوز شانس دیدنشو نداشتم

  6. crOpht Says:

    اميدوارم يه روز اين سفرهات ديگه مجازي نباشه 😉

    کیوان: ممنون از دعای خیرت 😉
    اشنالله باهم

  7. crOpht Says:

    راستي من نتونستم آلبوم اولتون رو بگيرم . يه چكش مي كني ببيني خرايه يا نه ؟1k بيشتر نيس !

    ;کیوان: ممنون از تذکرت.
    اصلاح شد.
    الان خوب کار می کنه میتونید دانلودش کنید.

  8. مهرانه Says:

    آرزو می کنم یه روز قسمتت بشه و بری. به شرطی که سوغاتی ما یادت نره.

پاسخی بگذارید

