tinypic و جلوگیری آپلود فایل توسط ایرانیان

بله درست متوجه شده اید tinypic معروفترین سرویس آپلود فایل های چند رسانه ای مدتییه که آپلود فایل رو توسط ایرانیان مسدود کرده و بعد از انتخاب فایل و کلیک بر روی دکمه upload! پیغام زیر رو مشاهده میکنید.و این باعث تاسفه و من واقعاً شوکه شده ام.

This country banned for violating
our Terms of Use

کلمه banned به معنی مردود و ملعون و مغضوب معنی میشه و واقعا مایع تاسفه که این سرویس این کار رو  جزو قوانین خودش قرار داده.

شما میتونید به جای این سرویس از سرویس های زیر استفاده کنید.

http://www.gigaimage.com

http://www.uplod.ir

http://www.tinypic.info

فید چیست؟

برچسب‌ها: , , , , , , ,

8 پاسخ to “tinypic و جلوگیری آپلود فایل توسط ایرانیان”

  1. mahdirahimi Says:

    سلام تو ورود به سايت فكر كنم مشگلتو بدونم
    اگه خواستي الان من تو ياهو هستم

  2. M/2.DE@Tl-l Says:

    سلام . . . .

    خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم !….

    خبرم کن…

    تا بعد
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  3. h03ein Says:

    سلام…
    متاسفانه تحریم شرکت های اینترنتی زو به روز داره بیشتر و گسترده تر میشه…

    پ ن: چرا این روزا تو ورود به وبلاگ های ورد پرس مشکل دارم(تم ها خوب نمایش داده نمی شوند؟)

  4. mahdirahimi Says:

    سلام ايران كه تحريم نيست اين عكس رو همين الان اپ كردم!!

  5. شیخ شهر Says:

    افاضاتی داشتیم در این مورد
    ولی به گوش کسی فرو نرفت
    امروز در یکی از سایتهای مقالات انگلیسی به دلیل ایرانی بودن نتوانستم مقاله دانلود کنم
    http://sheikheshahr.blogspot.com/2007/09/thiny-pic.html

  6. tinypic Says:

    tinypic.com که مشکلی نداشته تا حالا برای من.


    کیوان:ممنون از نظر شما. من دوباره امتجان کردم و بازهم خطا آپلود داد. من از شهر تبریز هستم. و این مشکل همیشه برای این شهر هست.
    شما از کدوم شهر هستید؟!؟!؟

  7. tinypic Says:

    والا من اصفهانم ولی قبلا شنیده بودم آی اس پی های تهران tinypic رو فیلتر کرده بودن و حالا هم که باز شده! تبریز رو نمیدونم ولی از خراب کاری نکردن isp که ازش اشتراک میگیرید هم مطمئن شوید. 🙂

  8. tinypic Says:

    یادم رفت بگم الیته چند وقت پیش(1 ماه پیش) برای دو هفته ای فایلهای منو هم آپلود نمیکرد ولی پیامی هم نمیداد ولی بعدش خوب شده در ضمن با همون آی پی یکماه پیش هم به سایتش رفتم ولی مشکلی پیش نیومد!
    دکتری مزیدی (وبلاگ نویس 35 ساله) هم نه از tinypic خوشش میاد و نه بدش میاد!


    کیوان: اوکی اونم چک میکنم.
    ولی مشکل من از تانی پیک هستش چون پیغام میده که کشور شما تحریم شده است همینطوری که تو عکس میبینی.
    البته تازگیا یه ارور دیگه میده.
    بازم ممنون.

پاسخی بگذارید

