من و همسرم یك زندگی عاشقانه داریم زیرا:

تصمیم گرفتم بعد از این از مقالات آموزشی ساناز خانوم از نویسندگان خوب 3xya استفاده کنم و کار رو برای شما هم راحت کنم چون این سایت بسیار اموزنده و جالب فیل+تر هستش.من که واقعاً از این مطالب آموزنده استفاده میکنم و امیدوارم وبلاگ نویسان عزیزمون نیز از این مطالب استفاده کنند و در راه اشاعه اون کمک کنند.البته با رعایت حق کپی رایت.

1- برای همدیگر وقت صرف می‌كنیم‌.
۲ – به همه می‌گویم كه دوستش دارم‌‌.
۳ – برای قدردانی از محبت‌هایش‌، نامهٔ عاشقانه‌ای برایش می‌نویسم‌‌.

۴ – در جمع از او تعریف می‌كنم‌‌.
۵ – وقتی غمگین است سعی می‌كنم ناراحتی‌اش را بفهمم و او را درك كنم‌‌.

۶ – همیشه در اتفاقات خوب و مهم زندگی او را سهیم می‌كنم قبل از این كه دیگران چیزی بدانند.
۷ – در همه مراحل زندگی باهم برنامه ریزی می‌كنیم‌‌.
۸ – همواره مراقبش هستم و به نیازهایش توجه خاصی نشان می‌دهم‌‌.
۹ – آرامش را در همه حال حفظ می‌كنم‌‌.
۱۰ – باورهایم را نسبت به او همواره حفظ می‌كنم‌‌.
۱۱ – پس از به پایان رسیدن روزهای پرتحرك‌، شب‌ها همه چیز را برایش تعریف می‌كنم‌‌.
۱۲ – اولین كسی هستم كه تولدش را تبریك می‌گویم‌‌.
۱۳ – به كارهایی كه برایم انجام می‌دهد توجه می‌كنم و قدردان محبت‌های او هستم‌‌.
۱۴ – ازدواجمان را از موهبت‌های الهی می‌دانم‌‌.
۱۵ – برای سلامتی‌اش صدقه می‌دهم‌‌.
۱۶ – در یك مكان یادداشتی محبت‌آمیز برایش پنهان می‌كنم و او را راهنمایی می‌كنم تا پیدایش كند.
۱۷ – در همه لحظات زندگی با گذشت رفتار می‌كنم‌‌.

۱۸ – سعی می‌كنم كه همیشه سرزنده و شوخ طبع باشم‌‌.
۱۹ – كارهایی كه نشان دهندهٔ محبتم نسبت به اوست برایش انجام می‌دهم‌‌.
۲۰ – هرگاه از او خیلی عصبانی هستم به نكات مثبتش هم فكر می‌كنم‌‌.
۲۱ – اگر احساس كنم از وسایل شخصی‌اش چیزی كم دارد ولی خودش نمی‌خرد، حتماً برایش تهیه می‌كنم‌‌.
۲۲ – همه هدایایی را كه به من داده است‌، از صمیم قلب دوست دارم‌‌.
۲۳ – همیشه دل آرام یكدیگر هستیم

تنظیم ساناز از سایت:3xya.blogspot.com

فید چیست؟

برچسب‌ها: , , ,

6 پاسخ to “من و همسرم یك زندگی عاشقانه داریم زیرا:”

  1. Milad Soltani Says:

    ممنون از نوشته خوبت، اما بهتر نبود حالا كه اون وبلاگ فيلتره فيدش رو هم ميذاشتي تا ما هم بتونيم بخونيمش؟
    اگه تونستي فيدش رو بهم معرفي كن، بازم ممنون…

  2. گجمو2 Says:

    مث اینکه تصمیم گرفتی سایت خودت رو هم ق ی ل ت….. کنی؟!
    نمیدونم تجربه تلخش رو داشتی یا نه، اما اینو بودن که خیلی سخته.
    در هر حال خود دانی.

  3. mahdirahimi Says:

    سلام مرسي به شما زياد سر مي زنم ولي مطالبتون عين اولش نيست هوس فيلتر شدن كردي!!

    کیوان:ممنون مهدی جان نه من اینجور هوس نمیکنم 😀
    ممنون از دلسوزی و تدکرت مرافبم فقط خواستم کمی حال و هوای تخصصی وبلاگم رو اینا برطرف کنم.

  4. مهرانه Says:

    چیه پسر نکنه امر خیره که اینقدر از عشق و… حرف می زنی مثله که حواستم ازت گرفته اخه دیگه خبری از اون مطالب جالب گذشتت نیست اون از یه مدت غیبتت حالا که اومدی همش از اینا حرف می زنی . به خدا مشکوک می زنی ها !


    کیوان: نه به خدا خبری خاصی نیست 😀
    فقط یکمی مشغله دارم. و فکرمئ خیلی مشغول کرده.اگه خدا بخواد عازم خدمت سربازی هستم. درست تو شیرین ترین سالهای زندگیم باید همیشو زهر مارمون کنن.
    چشم بازم مطالب جالب میزارم.این چندتا مطلبم گذاشتم تا حال و هوای وبلاگ از حالت تخصصی کمی بیرون بیاد.:)

  5. مهدي رحيمي Says:

    فهميدم ولي اي اس پي شما چيه چون اين وبلاگ براي من فيلتر نيست.
    اي اس پي من آسياتكه خيلي وقته وبلاگو آپ نكردم رفتم تو كار مولتي پلير بازي
    كاري داشتي سر بزن

    کیوان:مکس نت هستش.شاید مشکل چیزه دیگه است.

  6. مهرانه Says:

    وای کیوان جون دلم کباب شد برات . ورد پرس از دوریت غم می گیره.خودم به اتفاق ورد پرس یه اش پشت پایی برات درست می کنم که نرفته برگردی.


    کیوان: 😀 ممنون .
    نرفته کلی مشکل واسمون پیش اومده وای به حالمون تو خدمت.کلی مدارک میخوان. رفتم واسه واکسنه پرستاره باید سوزن رو 70 درجه میزد ولی انگار 90 درجه زده هنوزم جاش درد میکنه.
    آش دسره مگه نه ؟!؟!
    غذای اصلی چیه؟!؟!
    😉

پاسخی بگذارید

