هنرمندی با انگشتان دست و خلق تصاویر زیبا

عکس های واقعاً زیبا و بی نظیر از هنرمندی انشگتان و ایجاد تصاویر زیبا. من از زرافه و 2 تایه آخری خیلی خوشم اومد شما چطور؟!

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر روی هر عکس کلیک کنید.

امیدوارم لحظات خوبی رو داشته باشید.

موفق باشید.

ارسال نظر (+)

منبع:Toxel.com

اگر نمیدانید فید یا همان خوراک چیست اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,

6 پاسخ to “هنرمندی با انگشتان دست و خلق تصاویر زیبا”

  1. روهاب Says:

    سلام بر شما دوست عزیز خیلی وقته به دل مجنون سر نزدید،اگر فرصت کردید حتما بیاید.
    فعلا

  2. عمو هوشنگ Says:

    سلام
    خیلی با حال بود
    مخصوصا اون مسابقه دو 🙂
    ممنون


    قابل شمارو نداشت عمو هوشنگ عزیز
    ممنون از اینکه به فقیر فقرا هم سر میزنی
    با ماه رمضون چطوری؟
    راستشو بگو کله گنجشکی یا کامل 😉

  3. حجت Says:

    آقا شما با نام کلید اول لینک شدین

    ممنون من هم شمارو لینک کردم
    اشنالله تبادل لینک منظم و مرتبی داشته باشیم
    موفق باشید.

  4. امیر Says:

    سلام وب من دو ادرس با رنک ۴ داره اگر مایل به تبادل لینک بوودی لینک من رو اضافه کن و سپس به من میل بده ( خواهشا اگر اضافه نکردی باز هم میل بده )


    دوست عزیز برای من همکاری و ارتباط با دوستان وبلاگ نویسم واقعا خوشحال کننده است الخصوص وب های که پر محتوا و جالب هستن.با کمال میل شمارو به بلگرول وبلاگم اضافه کردم و ممنونم میشم کلید اول رو هم لینک کنید.
    موفق باشید

  5. majid.n Says:

    این آدرس ها تو بوکمارکت بود فرستادم شاید لازم شد بعد هم پاکشون کردم

    http://www.dorclick.com/
    http://www.iconarchive.com/
    http://www.iconspedia.com/cat/rss-feeds/

  6. دنیای اس ام اس Says:

    سلام دوست عزیز خیلی خیلی ببخشید توی اشتباه ایجاد شده . این اشتباه رفع شد . با عرض معذرت .

    یه سوال ازتون داشتم .
    سوالم اینه که تبادل لینک متقابل یعنی چی ؟
    و به چه صفحاتی میگن .آدرس لینک متقابل . من چند بار میخواستم توی چند دایرکتوری وبلاگو ثبت کنم که آدرس لینک متقابل میخواست .میشه برام توضیح بدین ؟ ممنونت میشم .
    فعلا

    خواهش میکنم دوست عزیز ممنون از توجهتون به این مسئله
    و جواب سوالتون:
    سوالم اینه که تبادل لینک متقابل یعنی چی ؟ یعنی هر دو وبلاگ آدرس همدیگرو تو لینکدونیشون ثبت کنن مثه همین الان من و شما که ادرس شما تو وبلاگ من و ادرس وبلاگ من تو وبلاگ شماست

    این جدیداً مد شد به کسایکه علاقه مندند وبلاگی رو لینک کنن گفته میشه شما اول مارو لینک کنید و به ما خبر بدید و ادرسی که مارو اونا لینک کردید رو به ما بدید بعداً ما شما رو لینک کنیم که میشه ادرسه لینک متقابل
    ممنون
    موفق باشید

پاسخی بگذارید

