10چیزی که دوست دارم و 10 چیزی که دوست ندارم

بازم یه بازی وبلاگی منکه عاشق اینجور بازیهام یه شور و هیجان خاصی داره. خوب من از طرف دوست عزیزم و اوستا جونم نون وا دعوت شدم و میخوام شمارو از  چیزایی که خوشم میاد و نمیاد آگاه کنم. فقط بعداً گیر ندین 😉

خوب اول میخوام با 10 چیزی که خوشم نمیاد شروع کنم چون میخوام غورباغه بزرگتر  رو اول بخورم. قووووووورت؟!؟

  1. خوب اول از غذایی که خوشم نمیاد شروع میکنم شاید تعجب کنید ولی من اصلاً نمیتونم سالاد الویه بخورم یعنی بوش بهم بخوره بالا میارم دست خودم نیست.
  2. خوب از اخلاق بگم من از آدمایی که زیاد خود شیرینی میکنن و برای خوشحالی جمع یه نفر رو ضایع میکنن بدم میاد یعنی منظورم از مسخره کردن و توهین به شخصیت آدماست.
  3. از درس و مقش باید بگم که به طور هولناکی از عربی متنفرم و با تبصره رد کردم این درس رو , موهای تنم سیخ سیخ میشه وقتی یادم میاد ولی عجب دورانی بود .
  4. آدمایی که فکر میکنن فکر آدمایه دیگه رو میخونن و وقتی دورغشون رو بشه خودشون رو به کوچه علی چپ میزنن و شایدم عصبانی بشن که چرا مچشون رو گرفتی خنده داره مگه نه.
  5. از هله هوله مثل چیپس و پفک خوشم نمیاد و سعی میکنم نخورم ولی خوب نمیشه 🙂
  6. ار فیل رت (نوعی فیل بزرک که تو اینترنته مزاحم آدم میشه)
  7. تنفگ اتوماتیک
  8. بوی خاک
  9. هوای گرم
  10. شلختگی و بی حوصله بودن

و حالا چیزایی که دوستشون دارم و حاظرم جونم رو پاشون بدم :دی

  1. اول باید مثه همه و به رعایت ادب و رسم  بگم که خدا مهربون و خانوادم و دوستام
  2. احساسهای خوبی که بعضی وقتا به سراغ آدم میاد. مثل بدرد بخور بودن و یا احساس قشنگ بودن زندگی
  3. همه غذاهای خوشمزه کلا با خورن رفیقم هرجا خوردن باشه کیوان همونجاست.
  4. فیلم نیگا کردن اکشن,ترسناک,تخیلی مثه جامپر,مرد عنکبوتی و تو همین مایع ها
  5. شعر و هنر : بعضی وقتا شعر میگم اونم چه شعرایی
  6. آهنگ های غمگین که آدم تا سر حد خودکشی میبرن 😉
  7. اینترنت که جزو لاینفک زندگیمون شده
  8. ورزش که خیلی مهمه
  9. شاید براتون عجیب باشه ولی از کنجد خوشم میاد. بهتره خواص کنجد رو اینجا بخونید و ببینید خدا به این دونه کوچیک چه قدرتهای داده.
  10. همه 9 مورد بالا برای محکم کاری و تاکید

و در آخر باید رسم بازی رو به جا بیارم و از دوستای عزیزم دعوت کنم تا در این بازی شرکت کنن و مارو از اخلاقیات خودشون با خبر کنن.

دوستای عزیزم در ورد پرس:

7شهر عشق ,فراری,مهدی رحیمی,مدل لباس,مرکز پی اس پی,نوشته های یک گیک,نسل پویا,وب 2,وبساز,پارسیفا,پسر آريايي,آقا اجازه؟؟,امیرپرس,انتهای اینترنت,ای تی شاپ,اکنون میان دو هیچ!,اگزا کلکسیونی از بهترینها,ادیب,بهترین سایت سرگرمی ایرانیان,بیکارستان,بالان,سلام بیا,سیناک,عمو هوشنگ,عرفان

دوستای عزیزم از سرتاسر وب:
1رضا,موزیک دات لنگه آنلاین,محمد امیری,مسیح,کاسپر,پایگاه بهترین ها,آقاي وبلاگ,آریا موبایل دات نت,ايران ايگل ج.ف,اخبار ايران,بیلچه,بیننده دات کام,بازیهای فلش رایگان,تبلیغات و نیازمندی‌های رایگان,جدیدترین فیلم های هالیوود,جذابترین سایت تفریحی,خبرگزاری واسونک,دل مجنون,دانلود بهترین ها,زنگوله,سفر به اعماق ماوراء,عكس هاي زيبا,عکس& جک & دانلود,عکسهای باورنکردنی

و همه دوستانی که این بازی رو خوندن و خوششون اومد.

موفق باشید.

ارسال نظر(+)

اگر نمیدانید فید یا همان خوراک چیست اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: , , ,

2 پاسخ to “10چیزی که دوست دارم و 10 چیزی که دوست ندارم”

  1. noonva Says:

    سلام ، خوشحالم کردی که شرکت کردی 🙂
    راستی به گجمو گفتی آبای 😀 کیوان جان شما هم گیلانی هستی ؟


    خواهش میکنم. ممنون از شما که مارو دعوت کردی.
    نه من یه دوست آبای داشتم از اونجا گفتم آبای
    قربانت

  2. sinac Says:

    سلام بر دوست گرامی خودم، بازیه سختیه چون باید تمام شخصیت خودت را به دیگران نشان دهی و به نوعی خودت رو معرفی کنی، برای من که کمی وقت می گیره و شاید هم اصلا نتونم با خودم کنار بیام که توی این بازیه سخت نقشی داشته باشم. به هر حال ممنون که دعوتم کردی.

بیان دیدگاه